Regulamin
REGULAMIN OBIEKTU „WAVE PRIVILEGE”
Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji oraz zasady pobytu Wave Privilege w Międzyzdrojach.
- Operatorem Wave Privilege jest Damian Małkowski, 43-188 Orzesze, Modrzańska 18.
- Dokonanie rezerwacji Wave Privilege oznacza z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Ceny są wyrażone w złotówkach PLN, są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny przedstawione w innych walutach mają charakter orientacyjny i są przeliczone po przybliżonym kursie.
Warunki rezerwacji
- Można tylko dokonać rezerwacji całego obiektu Wave Privilege. Nie ma możliwości rezerwacji pomieszczeń.
- Rezerwacji Wave Privilege można dokonywać poprzez Internet z wykorzystaniem komputera, tabletu lub telefonu i poprzez przeglądarkę internetową (Edge, Chrome, Safari, Firefox, Opera) w następujący sposób:
- poprzez system rezerwacji Hotres.pl dostępny na stronie internetowej https://waveprivilege.pl/rezerwacja , dostarczony przez operatora Roman Korczyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński znajdującym się przy ul. Młyńska 12A w Jeleniej Górze, NIP : 611-227-24-45, REGON: 021066480.
- poprzez zewnętrzny portal rezerwacyjny partnera https://booking.com.
- W trakcie dokonywania rezerwacji należy podać następujące dane: datę przyjazdu i wyjazdu, dane osobowe i kontaktowe, ilość osób, które będą przebywać w domu.
- Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłacenie 100% kwoty za pobyt.
- Płatność jest dokonywana szybkim przelewem lub poprzez kartę płatniczą za pośrednictwem operatora Tpay.com (Krajowy Integrator Płatności S.A., Plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, KRS 0000412357, numer NIP 7773061579, REGON 300878437).
- Osoba dokonująca rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
- Po dokonaniu rezerwacji na podany w formularzu adres poczty elektronicznej zostanie wysłane potwierdzenie, w którym znajdują się niezbędne informacje o dokonanej rezerwacji.
Zmiany rezerwacji, rezygnacje z pobytu, reklamacje
- Operator zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian rezerwacji dokonanej przez Gościa, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
- W przypadku odstąpienia od umowy z powodów zaistniałych po stronie Gościa, nie przysługuje zwrot zapłaconej ceny.
- W sytuacji skrócenia pobytu Gościowi nie przysługuje zwrot kwoty za niewykorzystane dni.
- Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.)
- W wyjątkowych sytuacjach (siły wyższej, przez co rozumie się kataklizmy, zajęcie przez jakikolwiek organ władzy państwowej, strajki, wojny, zamieszki jak i pobawienie przez dostawcę prądu, gazu energii grzewczej lub wody) Operator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy.
- Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej poprzez adres poczty elektronicznej kontakt@waveprivilege.pl.
- Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
RODO, polityka ochrony danych osobowych, Cookies.
Informacje dotyczące RODO, polityki ochrony danych osobowych, oraz Polityki Cookies są zawarte na stronie https://waveprivilege.pl/rodo
Regulamin pobytu w Wave Privilege
- Niniejszy Regulamin został przygotowany w celu zapewnienia wszystkim Gościom Wave Privilege w pełni komfortowych warunków pobytu.
- Wszyscy Goście korzystający z Wave Privilege zobowiązani są do przestrzegania Regulaminu.
- Nieprzestrzeganie postanowień Regulaminu upoważnia właścicieli Wave Privilege do wypowiedzenia najmu (przed końcem rezerwacji).
- GościeWave Privilege zobowiązani są do każdorazowego zamykania drzwi i okien w momencie jego opuszczania.
- Wave Privilege nie ponosi materialnej odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w obiekcie.
- Goście ponoszą materialną odpowiedzialność za wyposażenie domu.
- Wszelkie zastrzeżenia dotyczące stanu technicznego obiektu należy niezwłocznie zgłaszać.
- Wave Privilege nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki.
- Aoartament jest na doby. Doba trwa od godziny 16:00 w dniu wynajmu do godziny 10:00 dnia następnego.
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do 8:00 dnia następnego. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu okolicznym mieszkańcom.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie.
- Maksymalna liczba gości śpiąca w obiekcie to 4 osoby.
- W obiekcie jest bezwzględny ZAKAZ ORGANIZACJI WIECZORÓW KAWALERSKICH I PANIEŃSKICH.
- ZABRANIA SIĘ DOTYKANIA BIAŁYCH URZĄDZEŃ DOTYKOWYCH NA ŚCIANACH KONTROLUJĄCYCH OGRZEWANIE I TEMPERATURĘ W DOMU – SĄ ONE AUTOMATYCZNE.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach w obiekcie grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia domu. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych. W obiekcie nakazuję się przestrzegania przepisów przeciw pożarowych.
- Na terenie obiektu obowiązuje system kontroli dostępu oraz prowadzony jest monitoring wizyjny zewnętrzny.
- Na terenie apartamentu zezwala się na przebywanie zwierząt, nie mogą one jednak pozostawać bez opieki. Zwierzęta muszą posiadać aktualne badania i książeczkę. Właściciele biorą pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez ich podopiecznych.
- Wave Privilege nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów lub żywych zwierząt w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu, czy poza terenem. Pozostawienie pojazdu na terenie nie uważa się za zawarcie umowy przechowania.